Slēgts!

IETEIKUMI MĀJAS TRENAŽIERU ZALES IZVEIDOŠANAI, KAS PALĪDZĒS PIETURĒTIES PIE JŪSU TRENIŅA REŽĪMA

May 27, 2021

IETEIKUMI MĀJAS TRENAŽIERU ZALES IZVEIDOŠANAI, KAS PALĪDZĒS PIETURĒTIES PIE JŪSU TRENIŅA REŽĪMA

5  padomi, lai izveidotu ideālu trenažieru zāli

Lai trenējoties tiek iegūti vislabākie rezultāti, galvenais ir regularitāte un konsekvence. Viens no veidiem, kā nodrošināt, ka tiek ievērota Jūsu treniņu programma ir padarīt to par vienkāršu un pieejamu.

Lielisks veids ir izveidot mājās trenažieru zāli, kas paredzēta tieši Jūsu fitnesa mērķiem un telpai Jūsu mājās. 5  padomi, lai izveidotu ideālu trenažieru zāli:

1. MĒRĶI

Padomājiet par saviem veselības un fitnesa mērķiem un to sasniegšanas veidu. Tas palīdzēs Jums saprast, kādu aprīkojumu ir nepieciešams iegādāties mājas sporta zālei.

2. TELPA

Apskatiet dažādas telpas savās mājās, lai saprastu, kura būs vislabāk piemērota treniņiem aprīkojuma uzglabāšanai.

3. IEKĀRTAS

Izvēlieties aprīkojuma veidus, vadoties pēc saviem fitnesa mērķiem, kurus var arī ērti izmantot un uzglabāt Jūsu mājās. Galvenokārt Jūs trenēsieties vairākas reizes nedēļā, tāpēc izvēlieties aprīkojumu un rīkus vingrinājumiem, kurus Jums patīk izmantot. Pērciet multifunkcionālu aprīkojumu, kas būs piemērots dažādiem vingrinājumiem. Labāk ir iegādāties augstākas kvalitātes aprīkojumu, kas kalpos ilgu laiku.

4. MOTIVĒJOŠAS VIDES DIZAINS

Tā kā Jūs pavadīsiet diezgan daudz laika mājas sporta zālē, ir svarīgi izveidot vidi, kura Jūs motivēs.

Pareizais aprīkojums var  būt gan funkcionāls, gan estētiski patīkams Jūsu mājās.

 

5. DARBS!

Treniņi var nodrošināt labus un ilgstošus rezultātus tikai tad, ja tos veicat tos regulāri un ievērojat dažus vienkāršus pamatnosacījumus:

Katrā vingrinājumā trenējieties ar pietiekamu intensitāti, lai ķermenim būtu jāpielāgojas un jākļūst stiprākam.

  • Trenējieties 2-3 reizes nedēļā, lai sasniegtu labus rezultātus.
  • Veiciet vismaz 1-3 ”setus” katrai muskuļu grupai.
  • Esiet piesardzīgs ar tehniku ​​un veiciet vingrinājumus pareizi.

Atpakaļ